pondělí 13. října 2014

hello tomorrow


Kdybych byla šestnáctiletá holka, která na webu hledá módní inspiraci, nejspíš bych se nezastavila na blogu s názvem Chicken Teryiaki. Jak určitě víte, je to slavné a delikátní japonské jídlo (ve skutečnosti se píše teriyaki) . A tohle přece není blog o vaření. I když mě kuchtění po módě baví asi úplně nejvíc, rozhodla jsem se, že tentokrát začnu od začátku a úplně jinak. Poet's Dream končí, odteď to bude mnohem víc o fotkách. Jenom název mi bude připomínat nejhezčí čtyři měsíce mého života, které jsem právě strávila v Americe. A skoro celou tuto dobu jsem jedla chicken teryiaki. Nic jiného mi ani nezbývalo, když si vzpomenu na všechny ty burgry a plechovky fazolí, bylo nasládlé kuře tou nejpřijatelnější variantou. Nakonec mi můj BFF dokonce začal Teryiaki přezdívat a vzhledem k tomu, že moje jméno je Tereza, bylo to docela vtipné. O Americe ještě v příštích dnech určitě napíšu. Byla by škoda neposlat do světa těch pět set tisíc dvě stě fotek, které jsem za tu neuvěřitelně dlouhou dobu stihla nafotit… A co vy, cestujete rádi?

If I were a 16-year old fashion seeking girl, I would not stop at this page. For this is not a blog about cooking, despite I like it quite a lot. And as you surely know, chicken teriyaki is famous and delicious Japanese meal. Anyway, this will be more about fashion. And pictures. Only the name will remember me my best holiday ever. It happened this summer in America, where I seldom ate anything else than chicken teriyaki - the only option how to survive in that unhealthy environment :) My BFF even started to call me Teryiaki. You can bet I will write something more about my incredible summer in the United States. Do you like to travel?


New Balance se mi dřív vůbec nelíbily, ale od té doby, co jsem v nich bez problému ušla celodenní túru v kilometrovém převýšení, už je raději nesundavám ani na noc. Jsou fakt v pohodě.

Netušila jsem, že i věc můžete milovat. Jako tyhle hodinky.

kabát/coat - Mango, jeany - Top Shop, svetřík/sweater - H&M, tenisky/sneakers - New Balance, hodinky/watch - skagen.com, kabelka/bag - netušim, cosi v Americe/somewhere from Virginia
Autor: Tereza Nyirendová
Autorka fotek: Daniela Tomanová

2 komentáře: