neděle 30. listopadu 2014

anyway, i am late


Čas od času u každého z nás nastávají krizové situace. Říkáte si: "Má vůbec to, co dělám, smysl? Bude můj blog někdy číst sto tisíc lidí? Chutnají někomu ty omáčky, které vařím?" Nemáte dostatek outfitů k focení, jste unavení, nebo se zrovna něco nepodaří a kamarádi vás neocení... Dosaďte podle potřeby.

Občas prostě můžete mít tendenci nevěřit tomu, co děláte. Je to přirozené, ale stejně tak otravné. Přemýšlíte, jestli by nebylo lepší trávit čas učením, prací nebo snad uklízením. 

Je ale důležité vytrvat, protože to co děláte, neděláte pro to, aby vás ostatní ocenili, ale protože vás to baví a věříte v to. A hlavně věříte v sebe a to je úplně nejdůležitější. Já taky často pochybuju o svém efektivním využití času. Celý den se jen přehrabuju v oblečení a pak ho dávám na web, nebo sedím u článku a přepisuju každé slovo, aby hezky znělo. Místo toho bych mohla stihnout spoustu "chytřejších" věcí. Jenže do činností, které mě nebaví, stejně nedokážu vložit dostatek energie. Móda pro mě navíc znamená formu umění a bez umění by byl svět šedivý a nudný.

Tohle řekl BO ve své Victory Speech: Nezáleží na tom, kdo jste, odkud pocházíte, jak vypadáte, jestli jste černí, nebo bílí, Španělé, Asiati, nebo Indiáni, mladí nebo staří, bohatí nebo chudí, zdraví, nemocní, homo nebo hetero, dokážete si splnit svůj sen!

Každý může!

Sometimes, there is a crisis in what you do. You may feel like 'Does all this make sense? Is somebody gonna appreciate what I am doing?' Possibly, you don´t posses enough clothes to shoot, you feel tired or busy.
Sometimes, you miss a confidence in yourself. It is normal but also disturbing. Would it be better to spend your time by learning, working or cleaning? What is important, though, is to keep doing what you´ve started, because you don´t do that for other people, you do it for yourself, because you believe in that.
This was said in a Victory Speech by BO:  It doesn´t matter who you are, where you come from, what you look like, if you are black, or white, Spanish, Asian or native American, young or old, rich or poor, able, disabled, gay or straight, you can make it!
Everybody can!



 Baví mě kombinovat sport a eleganci, tenisky a prsteny, kabáty a džíny. Tyhle hodinky Skagen tahám pořád, já vim. Ale je to docela fajn, netušit, kolik je přesně hodin. Stejně jdu vždycky pozdě!

I enjoy mixing sport and elegance, sneakers and jewelry, coats and jeans. This watch I wear all the time, but it is quite funny, that you never know, what time exactly is. Anyway, I am always late!
coat - Camaieu, headband - mik by Jana Mikešová, ring - HM, watch - skagen.com



Autorka: Tereza Nyirendová
Fotky: Daniela Tomanová

8 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. děkuju! a to jsem ho chtěla zrovna nedávno prodat...:)

      Vymazat
  2. Ahoj. Právě jsem našla tvůj blog a naprosto mě ohromil!!! Skvěle píšeš... přesně to, co já ráda čtu. :) Tak prosím nepřestávej a drž se toho. :) Držím Ti palce!

    Jo a jsi moc krásná a sympatická! :)

    tvá nová čtenářka! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za takhle super komentář, jsem nadšená! Budu se snažit psát dál, i když zásoba oblečení pomalu ubývá a jestli nedostanu nic nového k Vánocům, budu asi muset začít fotit plavky :D potěší mě, když vydrržíš číst ;)

      Vymazat
  3. Skvěle napsaný Terez! :) a jsi vážně kočka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju Jančo! a ty seš zas nejlepší spolubydlící! ;)

      Vymazat