neděle 14. prosince 2014

kostkovaná


Poslední dobou docela intenzivně přemýšlím nad svým přístupem k životu - mám pocit, že to se mnou asi není nejslavnější. Pamatuju si, jak jsem ještě nedávno na gymnáziu měla samý jedničky a svoje první pivo vypila v 18 letech(!). Na párty jenom jednou za měsíc a do půlnoci doma.

Dneska bych to radši obrátila, asi na mě přišlo období vzdoru. Na párty chodím podezřele často a škola je u mě občas až na druhém místě. Někdy taky na třetím. Po dvou letech jsem si totiž konečně našla práci, která mě baví, a tak v ní docela ráda trávím čas. Těžko říct, jestli existuje někdo, komu by se nelíbilo povídat si se šéfem o létě v Americe. Naposledy mě můj šéf dokonce pozval na pekanovou sušenku se slovy: "Vyndej, Terko, ty sušenky, ať si taky trochu zamlsáme!" S fajn nadřízenými se prostě každá práce zdá o něco přijatelnější. Už jsem se i docela naučila našlehat mlíko na cappuccino a udělalo by mi velkou radost, kdybych jednou uměla vytvořit na kávě taky kytičku nebo srdíčko. 

Jenomže s blížícím se zkouškovým budu muset dát znovu přednost studiu. Snad zbyde čas na přípravu příspěvků na blogu a shánění nového oblečení. Tenhle svetřík mi ale do cesty přišel úplnou náhodou, někdo ho nechal viset v kabince v obchodě. Nemohla jsem ho tam přece nechat, myslím, že mi docela zvedá karmu a vypadám v něm celkem slušně. Babička by měla radost a navíc je to asi láska na celý život...



džíny a svetr - Topshop, kabelka - Urban Outfitters, boty - Clarks

... a moje oblíbená bunda je od Pennfield. Pánská.


I have been thinking about my life attitude lately, and unfortunately, it seems it's not the best. Though before I reached 18 years, I would never get bad grades in school and never touch any alcohol.
By now, I feel much more like partying and much less like studying hard. It seems like there is always something to do. My new job is very entertaining and all of my bosses have a good sense of humor. I feel so happy about that, for in my last job, I stayed exactly one day.

It is nice, when you can get up with a feeling that your day is gonna be fine and amusing and that you will eat some nut cookies with your boss. Nonetheless, with our exam time approaching, I will have to change my timetable and spend a lot more time by studying. Hopefully, there will be some time to post new stuff on my blog, like this black and white sweater, which I found accidentally in a changing room. I think I look like a good student in it and feel it may become a love for a lifetime.




Autorka: Tereza Nyirendová
Fotky: Daniela Tomanová

Žádné komentáře:

Okomentovat