sobota 27. prosince 2014

květovaná

Mám ráda květiny. Ve vlasech, ve váze i na košili. Tohle focení bylo ale jedno z nejhorších. Mrzlo, já jsem neměla ponožky (nevypadají v těchhle nízkých botách dobře), a tak jsem očekávala rychlou akci, než se rychle půjdeme domů zabalit na návštěvu u babičky. Sedmiměsíční chrt V. bohužel neprojevoval nejmenší záměr účastnit se focení. Místo toho běhal okolo mě a sestry a vodítkem nám obmotával nohy, takže se každou chvíli jedna z nás sesunula na zem. A aby mi V. dokázal, že už ho svými nápady dost obtěžuju a on model na mojí fotce vážně být nechce, kousl mě do ruky a zašpinil mi kalhoty od hlíny. Teď si zas všichni mí příbuzní myslí, že se v Praze neumíme ani oblíknout.

I love flowers. In the hair, on the table or on my shirt. But this shooting was maybe the worst one. The weather has become quite cold and I didn’t wear any socks (don’t look good with these short shoes), so I expected we would make quick action before we would depart for our grandmother's Christmas visit. Unfortunately, that didn’t happen, as our dog V. wasn’t in the mood of being a part of any picture. Instead, he kept running around, wrapping us with his leash. Every now and then either me or my sister fell on the ground and at the end, V. bit me in the hand and jumped on me with his dirty feet so I was all trashed. I didn’t have any time to change my clothes, though. Now, all of my relatives keep thinking, that Praguers aren’t able to dress themselves.


kabát + džíny - Topshop, košile - La femme Mimi


boty - Clarks


minutu před tím, než mi V. ukousl ruku






Autorka: Tereza Nyirendová
Fotky: Rozálie Nyirendová

Spešl poděkování Rozálii, za to, že mě nejenom fotí, ale ještě nosí krásný oblečení a půjčuje mi ho.

3 komentáře: