pondělí 8. prosince 2014

winter game

svetr a džíny - TopShop, triko - H&M, šátek - vintage

Když jsem byla malá, měla jsem zimu nejradši ze všech ročních období. Připadala mi magická a mnohem zábavnější než zbylé části roku. V prosinci jsem oslavila svoje narozeniny, na Mikuláše jsem se napakovala čokoládou na půl roku dopředu (většinou jsem si ji schovala tak dobře, že se nakonec zkazila) a každý týden jsem přepisovala svůj dopis ježíškovi a dávala ho za okno.

Každoročně jsem taky přemýšlela nad tím, jak přimět Mikuláše, aby k nám přišel dárky rozdat dvakrát.  A nikdy jsem nemohla přijít na to, proč mi rok co rok nosí pytlík arašídů, když je vlastně vůbec nemám ráda. Dneska už vím, že čert a Mikuláš neexistujou a že oříšky mi dávala moje máma proto, aby je pak sama mohla sníst.

I tak by ale bylo pěkný zažít některé z těch momentů znovu. Bavilo by mě odpočítávat dny do Vánoc, mít radost z toho, že jsem vynechala jedno okýnko v adventním kalendáři a můžu si sníst najednou dva bonbóny a taky bych zase ráda spala se všemi svými vánočními dárky pod peřinou. Ale už jsem velká holka a dostanu tak akorát rýmu. *

When I was small, winter was my favorite season. It was somehow magic and more amusing than the rest of the year. I would celebrate my birthday in December and get a lot of chocolate, which I would hide carefully and then couldn't find it for half a year. Every week, I created a new Christmas letter and hid it behind the window.
I was also wondering, how to make St. Nicolas to come twice and bring me more sweets. Because he shouldn't possibly had remembered that I was already given... And I couldn't understand why there is always a bag of peanuts among the presents, as they weren't my favorite at all. Now as I am older, I already know that St. Nicolas doesn't really exist and that my mother would give me the peanuts so she could eat them on her own.
However, it would be nice to recall some of that special moments again. The thing I miss the most is sleeping with all my Christmas present under the blanket. Who knows, perhaps this year there will be some magic again.

A co vy, máte rádi zimu a Vánoce?
Maxisvetříky jsou super. Nic vás neofoukne a nikdo vás neookoukne.







Autorka: Tereza Nyirendová
Fotky: Jan Šilar

1 komentář:

  1. Taková pecička do zimních podvečerů https://www.youtube.com/watch?v=VcjzHMhBtf0#t=118

    OdpovědětVymazat