úterý 6. ledna 2015

i can't change, even if i tried




džíny+tričko - Topshop, kabát - Mango

Dnes ráno jsem v tramvaji dostala pokutu. Byla to velká smůla. Hlavně proto, že jsem se zrovna náchazela cca 5 metrů od místa, kde bych si propadlý kupon do legitky koupila. Fakt mě to naštvalo.
Jak jsem se tak na všechny okolo hezky mračila, uvědomila jsem si, že se už nějakou dobu vznáším na obláčku pohody a že jsem z něj asi stejně jednou musela spadnout dolů. Je totiž otázkou, jak dlouho si můžete bezstarostně užívat, než vás někdo/něco trošku praští přes obličej. Asi ne napořád, to je pravda, aspoň teď zas budu na svět koukat trochu více realisticky.
Vzpomínám si, že loni zhruba touhle dobou jsem začínala plánovat svou cestu do USA. Vyplňování dokumentů sice nebyla žádná pohádka, ale na všechny problémy jsem si vždycky mohla říct: "To je jedno, stejně letím do Ameriky." Letos žádný podobný projekt zatím neplánuju, ale zdá se, že by to asi trochu nápadu chtělo. Abych totiž, až mě příště chytí revizor, nechtěla zas rozkopnout popelnici a netvářila se celý den jako kyselý citron, co se chce zavřít v pokoji a trucovat.
Nicméně jedna pokuta není vlastně konec světa. Prostě si teď měsíc nekoupím žádné nové oblečení (ach), ani na večeři už nedojde, budu hrát doma deskové hry. A všechno zase bude v pohodě.

Today in the morning, I got fined 800 crowns for not having a valid tram ticket. It was damn disappointing as I was just on the way to buy a new one for next 3 months... Then I realized my life has been perfect for a long time and maybe I couldn't have flied in the sky for ever. Or could I ?
Last year around this time, I was on the verge of preparing for my journey to US. For every pain, there was a simple answer. I used to say to myself: "Nothing matters, I am just leaving for my American dream." And it solved everything.
This year, I don't have any huge plan. But maybe, I should think about one. Because then I wouldn't have to sit sadly in my room, wanting to smash something against the wall.
However, it's not the end of the world. I will just have to forget my dinners outside for some time and instead of that play some games at home.


chvilka v přírodě - lék na všechny problémy







Autorka: Tereza Nyirendová
Foto: Daniela Tomanová

1 komentář:

  1. Krásné fotky :-)
    Zvu vás všechny na mou Giveaway o voňavé ceny :-)

    OdpovědětVymazat