čtvrtek 22. ledna 2015

this is the time of my life

triko, svetr, kalhoty - H&M

Nedávno se mě moji kamarádi ptali, v jakém věku jsem byla nejspokojenější. Osmnáct, patnáct nebo snad třináct let? Jo na gymplu, to mě ještě místo kluků zajímalo házení houby po učitelce a srandičky po škole s nejlepší kamarádkou. Bylo to super, ale i tak si myslím, že nejlepší věk prožívám právě teď.
Dvacet dvojka totiž nejenom hezky vypadá, ale taky pro mě doopravdy něco znamená.

Když mi bylo sedm, seděla jsem přilepená k teleivizi a sledovala denně dvě až tři kolumbijské telenovely.
V patnácti mi první kluk zlomil srdce a naučil mě mít v lásce filmy od Quentina Tarantina.
V šestnácti jsem třikrát denně svačila chleba s nutellou a nepila žádný alkohol.
V osmnácti jsem pro změnu nejedla nic, abych se mohla stát modelkou a odletět do New Yorku vydělat svůj první milion.
Všechny tyhle roky jsou pryč, ale opakovat už bych je zrovna nemusela.

Ve dvaadvaceti zažívám každý den něco jiného a všechno je to tak, jak má být. Můžu se svobodně rozhodovat, oblíkat a jíst si co chci, bavit se s kým chci, pouštět si hudbu nahlas a i když občas dělám chyby, vlastně se cítím docela dobrodružně. Možná bych si těch dvacet dva svíček na dortu chtěla nechat už napořád. Ale spíš budu za rok tvrdit, že dvacet TŘI je vlastně ten úúúplně nejkrásnější životní čas. Kdo ví.


kabelka - Urban Outfitters, boty - Clarks


My friends asked me the other day: "What age was the best for you?" I was about to say: Oh, it was thirteen, since I did not care about the boys and had a lot of fun with my best friend driving our teachers mad. But actually... the best time I am living right now.

As seven year old, I would watch TV all day.
In fifteen years, first boy broke my heart and told me why to watch movies by Quentin Tarantino.
Sixteen year old, I would snack chocolate three times a day.
Two years later, I ate barely something in order to become a world top model and earn my first million.

Since I am 22, I feel free. I don't have to do anything I don't want to do. Sometimes I make mistakes. But even if I do something wrong, I feel satisfied that I tried it. It's adventurous. So let's see, if this age stays unordinary for me or if 23 is gonna be the very very best time of a my life.




Žádné komentáře:

Okomentovat